torstai 27. marraskuuta 2008

Yhteenveto Snyilystä

Kasaan tähän muistiin itsellenikin, miten tämä ensimmäinen SNY-kokeilu lopulta sujui. Olen nyt siis saanut oman Snyni selville ja olen myös paljastunut, joten voi hyvin kirjata kaiken ylös.

Itse olin Snynä Piironki-blogin Päivikille.

Elokuussa lähetin violetin paketin: Ohutta Pirkka-lankaa pari vyyhtiä, servettejä, helmiä ja salmiakkia.

Syyskuussa käskin Päivikin hemmotella itseään ja sitä silmällä pitäen lähetin kirjan, tuikkukupin, teetä, taas salmiakkia ja lankana kaksi kerää Rowanin Bamboo Softia. Samaa lankaa lähetin muuten samassa kuussa aarrevaihdossa Riikkikselle, rakastuin siihen niin paljon. Taas viimeksi Menitassa käydessä hiplasin sitä itseäni ajatellen...

Lokakuussa käskin Päivikin neuloa sukkia. Olen itse Zigzagstichesin Boxy Bag -käsityöpussien fani, itse asiassa mulla on sellainen meikkipussinakin ja sukankudin kulkee aina sellaisessa mukana ollessaan. Lähetin siis sellaisen ja siihen kuuluvan pienen tarvikekotelon puikoille, saksille sun muulle pikkuhärpättimelle. Laitoin pakettiin mukaan kerän sukkalankaa, jonka kaivoin eräästä Vihreän Vyyhdin sukkalankakorista. Se oli ainoa sen värinen kerä! Taas lähetin myös teetä ja salmiakkia... Niin ja palmikkopuikot, jollainen Päivikillä oli ollut hukassa silloin, kun hän täytti SNY-ilmoittautumislomaketta. Oli se varmaan välikuukausina jo löytynyt, mutta ehkäpä noille löytyy käyttöä kuitenkin.

Viimeinen paketti muodostui puoliväkisin jouluteemaiseksi. Vakoillessani Päivikkiä Sny-kuukausien aikana olin oppinut mm. sen, että hän pitää rooiboksesta, joten sellaista suklaanmakuisena lähti pakettiin. Tämäkin Hakaniemen hallista, siellä on hyvän valikoiman teekauppa.

Joulutunnelmaa tein Joulun kauneimmat käsityöt -lehdellä ja joulukorttitarpeilla. Langoiksi valikoituivat ihanan "aidon" ja alkukantaisen tuntuiset Létt-Lopi ja Austermannin Eko Pur -luomuvilla. Jälkimmäisen meleerattua versiota on muuten testattu täällä. Ja vähän salmiakkia taas...

Oli tosi kiva olla Päivikille Snynä. Ensikertalainen kun olen, otin ehkä liikaakin paineita siitä, onnistunko aidosti ilahduttamaan paketeilla. Pelotto, että aiheutan vain sellaisen "ihan kiva... Plääh..." -tunteen :) Ihan hyvin kuitenkin onnistuin Päivikin postauksista päätellen.

__________________________

Itseäni hemmotteli syyskauden ajan siis Tahruska.

Ensimmäisessä paketissa sain huivilankaa, helmiä ja suklaata. Huivilanka on jo keritty ja se aikoo muuttua huiviksi varmaan keväällä - olin jo aikeissa aloittaa, mutta yht'äkkiä paksummat langat veivät mut mukanaan ihan eri seikkailuihin.

Syyskuun paketissa oli aivan ihanaa mongolialaista kashmiria täysin sannamaisessa sävyssä. Tällekin on jo suunnitelma - siitä tulee mulle itselleni hattu ainakin. Tää täytyy hyödyntää viimeiseen metriin.

Lokakuun paketti kieräytti itsestään Noro Silk Gardenia. Olin luvannut pitää tuotoksen itse, mutta striped scarf muuttikin mieheni kaulaan. Mies oli muutaman viikon matkoilla kun langat tulivat, ja ikävissäni neuloin sitten kauniista langoista hänelle huivin.

Marraskuun paketti paljasti Snyni henkilöllisyyden ja valmisti mut ihanien sukkien neulomiseen. Muun muassa! Tahruskan neuloma Fifi III on ollut kaulassani joka ikinen päivä työmatkoilla. Teemuki on töissä kaverinani, teetä on jo nautittu... Jäi kauhean hyvä mieli.

________________________________

Olen ollut tosi iloinen sekä omasta kohtuullisesta onnistumisestani että ihanasta hemmottelusta, jota olen saanut osakseni. Kiitos sekä Snylleni, uhrilleni että emolle!

Olen kuitenkin päättänyt jättää kevään sny-kierroksen väliin ja keskittyä muihin asioihin. Talouskin tulee olemaan tiukemmalla kuin nyt, joten keskityn kuolaamaan teidän muiden sny-seikkailuja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset terveiset ovat lämpimästi tervetulleita!