perjantai 22. toukokuuta 2009

Tättärätäätätää

Mulla on voittaja! En tosin voi kertoa teille hänen nimeään, koska hän oli eräs anonyymeistä osallistujista, mutta hänelle on jo lähetetty postia.

Koska oletan, että hänellä ei ehkä ole blogia, esittelen arvontapalkinnon täällä sitten kun aika on kypsä.

Kiitos KIITOS kaikille osallistujille ja lukijoille ja pusmus.

Arvatkaas kuinka allekirjoittaneelle kävi tänään? Olen kytännyt Wollmeisen päivitystä joka ikinen päivä jo pari viikkoa. Tiesin jotenkin, että tänään se varmasti tulee ja olin jo teroittanut paypalini valmiiksi aamuista kyynärpäätaistelua varten.

Ja sitten nukuin pommiin. Tuhisin onnellisena tuolla makuuhuoneessa ja näin unta, että olin viihdyttäjänä New Yorkiin matkalla olevassa laivassa, ja ohjelmanumerona oli opettaa avaruusolennoille Quenyaa, erästä Tolkienin haltijakieltä. Lisäksi se kaikki oli lavastusta – kyseessä oli oikeasti Bond-elokuva, mutta meille näyttelijöille ei oltu kerrottu juonta etukäteen, eli kyseessä oli tavallaan roolipeli. Se oli jo melkein niin outo uni, että yks Wollmeise-päivitys sinne tänne.

Mitäs tästä pidätte?

1 kommentti:

  1. Minä katsoin silloin Wollmeisen sivut aamulla toimistolla -ilmeisesti vain vartti ennen päivitystä(!). Ja iltapäivällä taas niin että kaikki oli mennyt. Vaikeata on :D

    VastaaPoista

Kaikenlaiset terveiset ovat lämpimästi tervetulleita!