tiistai 1. maaliskuuta 2011

Upee bloggaaja / Gorgeous Blogger



Riikkiksen mielestä olin ansainnut ylläolevan plakaatin. Kiitos, Riikkis!


"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka hänen mielestään sen ansaitsevat."
"The Gorgeous Blogger Award is for all the fabulous bloggers out there. Each must answer five questions about their blog and share the award to five other deserving bloggers."
1. Milloin aloitit blogisi?
Huhtikuussa 2008. Olen myöhäisherännäinen.
1. When did you start blogging?
In April 2008. I'm a late bloomer.
2. Mistä kirjoitat blogissasi ja mitä kaikkea se käsittelee?
Ensin kirjoitin neulomisesta, piste. Sitten neulomisesta ja virkkaamisesta. Sitten niistä ja ompelusta. Niin ja kehräämisestä. Ja vähän ristipistoista. :D Välillä mukana seikkailee muitakin kuulumisia meikätytön hiljaisesta elämästä. Yritän puhua pääasiassa käsitöistä, mutta välillä harhaudun.
2. What do you write about?
I started out with knitting. Then knitting and crocheting. Then those plus sewing. And spinning. And now cross-stitching, too. :D Sometimes I wander into other areas of my quiet life. I try to focus in crafts, but sometimes I step off that path.
3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
En mä niin tiedä, tekeekö mikään. Mua on joskus kiitelty avoimuudesta, mutta en itse osaa arvioida, onko näin.
3. What makes your blog special?
I don't really know if it is special in any way. I've been thanked for being open but I can't really be a judge of that myself.
4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Mä oon kova innostumaan. Blogia muista aiheista olen kirjoittanut jo yli 5,5 vuotta ja kun hurahdin käsitöihin, aloitin heti niille oman blogin. Toisen blogini lukijat eivät todellakaan jaksaisi lukea näitä höpinöitä. Edes mun mies ei lue tätä :D
4. What made you start blogging?
I get excited about things. I mean in a ridiculous scale. I fell in love with crafting and I knew there was no point in writing about it in my general blog as no-one reading my general one would really want to read about these things - even my boyfriend doesn't read this one. :) So I immediately started a crafting blog.
5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Mä haluaisin taittaa pohjan itse, mutta taidot on ruosteessa ja jostain päästä täytyy harrastuksiakin karsia :) Lisäks mä tahtoisin toteuttaa kaksikielisyyden jotenkin fiksusti.
5. What would you want to change in your blog?
I'd like to make the layout myself, but I really can't code anymore and refreshing those long-lost (and modest even in their prime) skills would be too time-consuming. Also, I'd like to see a good solution for the bilingual problem.
Mä oon siirtynyt lukemasta pelkkiä käsityöblogeja - aikaa kuluu mm. kynsilakkablogeissa, leivonta- ja ruokablogeissa, politiikkablogeissa jne. Onkin aika vaikea keksiä, mitkä viisi blogia haluaisin palkita. Tällä kertaa shokeeraan kaikkia lähettämällä terveisen keittiöpuolelle: Mansikkamäelle, Decapitated - foodblogiin, Isoäidin reseptillä -blogille, Sillä sipulille ja Puolialastomalle kokille.
I read blogs of many different topics. Today I send this award onwards to Finnish food blogs linked above. They all write in Finnish.

2 kommenttia:

  1. Kiitos yllättävästä palkinnosta. Mukavaa, että blogeja luetaan "yli rajojen". Itsekin surffailen mielelläni erilaisissa käsityöblogeissa, vaikka aihe ei itselle olisikaan tuttu. Kiitän ja kumarran, vaikka itse en taida jatkaa palkintoa eteenpäin. Vaikea valita vain muutama niin monista ihanista blogeista!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia paljon kunniasta! Tällainen lämmittää kovasti mieltä!

    VastaaPoista

Kaikenlaiset terveiset ovat lämpimästi tervetulleita!