keskiviikko 10. helmikuuta 2010

Köynnöstys / Vines

Tänään meni täysin hermo tähän jatkuvaan sängyn pohjalla makaamiseen ja nousin ylös. Koska ompelukuume oli edelleen kiivaana päällä moninkertaisesta antibioottihoidosta huolimatta, päätin hankkiutua eroon kahdesta jaardista puuvillakangasta.
I was so tired of being sick I just had to get up and do something. My sewing fever was still on the rise despite all the antibiotics I've been munching away. I decided to get rid of two yards of cotton.

Silitystä, mittailua, langoitusta, hieman kiroilua, säätöä, ruuvimeisseleitä ja hieman selkäsärkyä myöhemmin: Pöytäliina.
I ironed, measured, sweared, fine-tuned, twisted screws and had some back pain and then: A table cloth.

Kangas on Amy Butlerin Nigella Passion Vine, väri on lime. Ostin sitä juuri tuon kahden jaardin palan. Mulla on samaa kangasta värissä Celery myös, siitä tulee mulle hame ensi kesäksi. Sweet!
The fabric is Amy Butler's Nigella Passion Vine in 'Lime'. I bought a two-yard piece of 'Lime' and a piece of 'Celery' which will hopefully end up as a summer skirt for moi.

Kaupassakäynnistä palkitsin reippaan ihmisen laskarilla ja mansikka-herukkamehulla (supernamia).
I treated myself with another semla and some strawberry and red currant juice.

Ja vuoden ekat tulppaanit. Kuivasäilytettyjä, siksi edelleen muoveissa. Tykkään violeteista eniten. Nämä eivät ole Attila-lajiketta, vaan käsittääkseni Purple Passion. En ole varma. Violetit toimivat myös valkoisten kanssa yhdessä.
Kiitos kaikille myötätunnosta - tuossa kuvassa silmä oli jo paljon parempi kuin edellisenä päivänä. Nyt taas astetta valkoisempi :)
My first tulips this year. My absolute favorite colour in tulips, too. I love these together with white ones too.
Thank you for being so empathetic. The eye was already a lot better in that picture than the day before. And now I am back to almost white whites! :)
Powered by Qumana

1 kommentti:

  1. Lovely fabric. Even more beautiful where the sun gets to shine on if :-) Lovely sun, so much needed in the north.
    Good that your eye is better, mine hurt just by seeing the pic.

    VastaaPoista

Kaikenlaiset terveiset ovat lämpimästi tervetulleita!