keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Krääsää!

Materialistinen postaus
osa II
eli
kuinka äkäpussi kesytetään

Toisin sanoen, kiukkuni on laantunut, en enää hoe kilin p*rsettä enkä enää ole kuluttamistakaan vastaan, ainakaan ennen kuin näen tiliotteeni. Vaikka minulla on nykyään kaksi kappaletta kirjaa Zen and the Art of Knitting, joka muuten on vähintään sen vajaan kympin arvoinen. Kannattaa siis osallistua jatkossa tämän blogin arvontoihin, saattaa hyvinkin saada kirjallisuutta :D

Olen etsinyt pitkään neulatyynyä. Hauskaa ja näyttävää, mutta silti mukavan simppeliä. Halusin Etsyillä itselleni neulatyynyn ja siellähän on valikoimaa.

Mikä olisi simppelimpää kuin kauniista kankaasta ommeltu neulatyyny? Värikäs ja hyväntuoksuinen, täytteen seassa on hieman laventelia <3 Tyyny matkusti ystävättärensä kanssa tänne Englannista. Myyjä on Beaky.

Tilasin hieman kiinnisilitettäviä applikointimerkkejäkin, tai miksi noita nyt sanoisi:

On pöllöä ja mäyrää, kärpässientä ja hiirtä. Söpöjä. Nämä myi Annie’s Porch.

AnthroPoMorhpCon silmukkamerkkejä olen jostain syystä katsellut sillä silmällä jo vaikka kuinka kauan. Miksi vihainen punajuuri ja apaattinen peruna vetoavat minuun, en tiedä. Ehkä olen itse mielenvikaisen vihanneksen kaltainen.

Kannattaa käydä vilkaisemassa tekijän omia kuvia noista, niissä hahmot näkyvät selvemmin. Tosin, kuvieni puolustukseksi sanottakoon, että kuvat ovat luonnossa hailakammat kuin mitä kaupan kuvat antavat olettaa. Söpöjä silti!

Ja ei, ei tässä todellakaan vielä kaikki (enkä edes aio kertoa siitä 2,7 kilosta lankaa jotka olen tilannut). Puikkopussit! Meni täydellisesti hermo joka puolella pyöriviin pyöröpuikkoihin ja sekalaiseen seurakuntaan sukkapuikkoja. Niinpä sijoitin kunnollisiin pusseihin, yksi pyöröille ja toinen sukkiksille:

Tein aika kattavasti töitä löytääkseni Juuri Ne Oikeat. Nämä saavat sitten kestää maailman tappiin. Ja varmaan kestävätkin! Ainoa kohta, joka mua epäilyttää, on tuo pyörökotelon neppari. Nämä on hyvin huolellisesti ja taidolla ommellut Sarahkincheloe.

Jokohan näillä pysyisi maailmantalous hetken kunnossa?

2 kommenttia:

  1. Tähän kun lisätään ne ostokset, joita minä olen tehnyt viime päivinä, talous ei takuulla romahda. ;o)

    VastaaPoista

Kaikenlaiset terveiset ovat lämpimästi tervetulleita!