perjantai 21. tammikuuta 2011

Sohvaelämää / Life on the Sofa

Hiljaista on. Toissapäivänä sain tikit pois jalasta ja uudet hoito-ohjeet. Lääkärireissu oli väsyttävä, meillä ei ihan noi kemiat kohdanneet ortopedin kanssa. No mutta, tuulta päin, ei auta itku markkinoilla.
Quiet life. The day before yesterday I got the stitches taken out. I was really tired after the trip to the doctor's, our chemistry was definitely not a match. Oh well, no use in crying.
_IGP0073.JPG

Tällaista menoa täällä. Rollaattorilla saan liikuteltua esineitä ja tässä olen juuri reissulla vessa - keittiö - sohva, matkassa mukana sukankudin ja ystävän mulle tuomaa pastasalaattia lounaaksi.
A typical sight. I have a walker so that I can take some items with me when I move from one room to another. This pic is from my morning route (bathroom - kitchen - sofa). A friend brought a bowl of pasta salad for me <3
_IGP0054.JPG

Tässä vielä sukankudin lähempää. Jotenkin kevättalveen sopiva pirteä lanka. Värjäys Louhittaren luolasta.
Here is another picture of the work-in-progress. A very chirpy colour for the first whiffs of spring. Dyework by Knitlob's Lair.
_IGP0063.JPG

Saatiin miehen kanssa joulukuusenkoristeet lahjaksi ihanalta ystävältä. Hämmästyttävä yhdennäköisyys jouluksi leipomani piparin kanssa!
We got some clay ornaments for the Christmas tree from a very dear friend. I had happened to bake very similar-lookin gingerbread cookies for Christmas. Funny :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset terveiset ovat lämpimästi tervetulleita!