keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Kissan ja koiran välimuoto

Kissan ja koiran välimuoto on kettu, laulaa Blexi.

Tämä ohje on ollut kirjastossa jo hyvän aikaa, mutta ei ole jotenkin osunut inspishermoon ennen kuin pari viikkoa sitten. Pääsin hyvään vauhtiin, mutta sitten loppui lanka kesken. Yl-lä-tys! Kinusin sieltä täältä langanjämää ja ihana Villitsilmukat postitti mulle 10 grammaa kuonolankaa :)

_IGP0004

Kettumyssy
Malli: Foxie and Wolfie
Koko: Pienimmän koon silmukat, max. pikkutaaperolle.
Lanka: Cascade 220 White ja Mimosa Heather, yhteensä 46 grammaa eli 92 metriä. Kirjonnat jotain lankaa tuolta nyssäköistä.
Puikot: 3,25 mm.

_IGP0009

Mä en jotenkin osannut ohjeen mukaisia korvia, tai siis ne kuulosti epäilyttäviltä. Muut tuntuu kuitenkin saaneen ohjetta seuraamalla oikein hyvät korvat aikaan, joten vika on varmasti mussa eikä ohjeessa. Tein sitten korvat omasta päästä lyhennetyille kerroksilla. On ne ehkä vähän isot, mutta ei kai se mitään haittaa.

_IGP0006

Miehen mielestä "tyhmä pipo" ja opettaa lapsille väärin ketun anatomiaa, kun silmät on poskilla. Muutenhan tää onkin just realistinen malli...

_IGP0013

Laitan tämän samaan pakettiin sen oranssi-harmaan vaunupeiton kanssa. Veikkaan, että yhdistelmä on aika söpis.

Tilastot 2015:
Valmistuneet työt: 20
Pipot: 4
Kulutetut grammat: 1789
Kulutetut metrit: 5386,6

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Tää tuli tosi vikkelästi, kun on pieni koko ja isot puikot. Nopeasti, vaikka oli kaikenlaista jännää tekniikkaa JA lanka loppui kesken. Voi olla, että joudun tehtailemaan useamman ja suosittelen siis muillekin :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla on joku heikkous kaikkiin eläinaiheisiin myssyihin sun muihin, musta sellaiset taaperot korvapipoissa on yliliikuttavia.

      Poista
  3. Ihana! Ostaisin ohjeen ja tekisin itselleni heti, ellei kirpaisisi maksaa pipaohjeesta. Kun noita ostettuja ohjeita on jo muutamien vuosien tarpeeseen tällä neulontatahdilla :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tää oli nimenomaan varasto-ohje, vaihdoin meille tarpeettomaksi käyneen voileipägrillin pariin osto-ohjeeseen jo ainakin vuosi sitten. Mä maksan mielelläni pipo-ohjeesta, jos siinä on jotain uniikkia (tässäkin oli hyvin kattavasti kirjoitettu auki mulle uusia tekniikoita ja ohjekuvat olivat selkeät) ja ohje on kirjoitettu useampaan kokoon.

      Poista
  4. Ihana! Mä tahdon tollasen omaan päähän! :)

    VastaaPoista
  5. Hei, haluaisin ostaa ohjeen mutten hallitse noita ulkomaisia ostoksia... Voisitko auttaa eli laitatko mulle meiliä piatuononenatyahoopistecom

    VastaaPoista

Kaikenlaiset terveiset ovat lämpimästi tervetulleita!