perjantai 20. maaliskuuta 2015

Violetille sokea

Sanna, onko sulla violettia lankaa?
Ei, ei mulla kyllä taida olla muuta kuin merseroitua puuvillaa… eikun saattaa mulla olla yks jämä, ootas kun myllään…

_IGP0024


No olipas niitä paljon! No tossa kassissa ei ainakaan oo enää mitään.

_IGP0025


No joo, sukkalangoista ei ainakaan löydy violettia.

_IGP0027


No NYT ainakin oli jo kaikki, eikö?

_IGP0028


Olen nyt empiirisesti itselläni kokeillen tutkinut, että olen sokea taloudessa valiitseville violeteille asioille. Mulla on kunnon nyssäkkä violetteja lankoja itseltäni salaa.

6 kommenttia:

  1. Onks se sitten hyvä vai huono asia? Siis että onko violetti hyvä vai huono väri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai se hyvä on, ei noi tänne ole voineet vastoin mun tahtoakaan tulla :) Mutta miksi niitä ei muista ennen kuin näkee?

      Poista
  2. Hihii! Ihania salalöytöjä. Viuletit ovat piiloutuneet silmiltäsi, kun ensin salaa hiipivät lankalaatikoihisi.

    VastaaPoista
  3. Onpas muuten herkullisia lankoja!
    Mulla on aina tunne, että mulla on liikaa lankaa, mutta ei kai sitten olekaan, kun tiedän ainakin suurinpiirtein jokaisen vyyhdin ja kerän, jotka multa löytyy :D .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko IHAN varma? Mäkin nimittäin luulin pystyväni luettelemaan kaikki...

      Poista

Kaikenlaiset terveiset ovat lämpimästi tervetulleita!