lauantai 4. heinäkuuta 2009

Kuulkaahan nyt

Kaikki kirjoitusvirheet humalan piikkiin - kello on jotakuinkin kaksi ja mulla oli ekat skumppatreffit klo 9 aamulla.

Oltiin Ursulassa. Juotiin molemmat peruskahvia, söin lisäksi Reissaria ja join cavaa (no ai jaa). Tyypillistä Ursula-palvelua - haettiin jonkin ajan päästä ilmaiset santsikupit kaffetta kahvipisteestä ja jonkin ajan päästä setä (omistaja?) tuli hakemaan ne pois. "Se kahvi oli seissyttä. Meillä ei anneta asiakkaiden juoda seissyttä kahvia." Toi uudet kupit pöytään ja haki kahvimaidot vielä. Olimme aamun ensimmäiset ja ainoat asiakkaat, mutta tyhjästä kahvilasta viis, meille oli pyöräytetty uusi pannu. Tunsin itseni jälleen kerran Kullanarvoiseksi Asiakkaaksi.

Olen tällä viikolla ollut kiltti ja myynyt eteenpäin Wollmeisea. En voitolla (ellei n. 60 senttiä per vyyhti lasketa tienaamiseksi), vaan siksi, että mä osaan nykyään ostaa sitä ja olen voinut jakaa tätä iloa muutamille muille. En kuitenkaan ota tilauksia vastaan :) Nämä ovat olleet kuitenkin onnenkantamoisia ja sattumaa - ei sieltä saa lahjakaskaan tilattua mitä haluaa, saati sitten ihan koska vaan. Toivon kuitenkin ihan todella kovasti, että diilaamani vyyhdit tulevat neulotuiksi ja saavat rakkautta. Haluaisin myös mielellään kuulla keskustelua siitä, jos lanka ei olekaan vastannut kehujani. Olen kehunut sekä värineroutta että pohjalankaa, mutta toki hehkutukseni on pohjautunut lähinnä omaan kokemukseeni ja arvostan kaikkia mielipiteitä. Mun Wollmeise-hehkutus ei kuitenkaan ole mitään maksettua mainosta vaan aitoa innostusta. Ruotikaa täällä tai Ravelryssä, kunhan puhutaan.

Olen saanut tunnustusta. Sekä Makepeace75 että Tui ovat inspiroituneet (lahjoutuneet?) blogistani ja olen siitä hyvin onnellinen. Olen onnellinen ihan jokaisesta lukijasta ja jokaisesta hymystä, fiiliksestä, käsityöinspiraatiosta ja ilon tunteesta, joita saatan hyvinä päivinäni saada aikaan.

HYVÄ BLOGI - PAREMPI MIELI -tunnustuspalkinto on tarkoitettu blogille, joka pelastaa kurjan päivän. Se naurattaa, laulattaa tai liikuttaa, ja sitä luettuaan voi vain huokaista tyytyväisenä. Hyvän blogin seurassa nälkäkin unohtuu! Hyvä blogi ei tuijota vain omaan napaansa, vaan ottaa myös muut huomioon - niinpä sen tuottama parempi mieli voi olla seurausta myös kommenttilaatikossa käydyistä keskusteluista. HYVÄ BLOGI - PAREMPI MIELI -palkintoa ei tarvitse saada jotta sen voisi antaa. Palkintoon ei liity eteenpäin jakamisen velvoitetta, vaan sen saa kuka tahansa vapaasti ottaa ja antaa milloin vain blogille, joka tällaisen tunnustuksen ansaitsee. Hyvä blogi - parempi mieli!

Voi naiset hyvät - kiitos! Kiva, että Tuita innostaa virkkaus minun myötäni, se on oikeasti opettelun arvoista. Tosin olen itse vasta-alkaja, Vilman Pitsilamppuun on vielä askel jos toinenkin... Tui kehuu lisäksi kuviani, mikä lämmittää sydäntäni. Mä olen NIIN aloittelija enkä koe itseäni kovin taiteelliseksi, mutta kiva, jos kuvat eivät nyt ihan vihlo näköhermoa.

Mä olen pahoillani, että joudun osin matkimaan. Tunnustus lähtee multakin Pujoliiville, kuvista ja elämänmakuisesta bloggaamisesta! Tealle Italiaan - kiitos, että Twitteröit ja bloggaat ja Ravelröit ja neulot kanssani! Erityisesti tykkään tästä postista. Toivottavasti vielä joskus tavataan. Käsitöiden (tekstiili-) ulkopuolelta arvostan hurjasti Norpatin edesottamuksia. Mäkin hihhuloin lokkien kanssa ihan samaan tyyliin. Kiitos! Norpatti on niitä harvoja, joiden tiedän arvostavan arkipäivän hullua kumppanuutta samoin kuin minä itse.

Sitten! Ankkalapio! Voi Salla, vain sinä ymmärrät, miten Liisa-sian kohtalo koskettaa!

Makepeacen blogissa arvostan erityisesti positiivista perussävyä, sellaista elämänoptimismia hjota ei ihan joka tyypissä kohtaa.

Hip, ois vaikka kuinka ja paljon asiaa ja pohdittavaa, mutta jatkan huomenna. Kello on puoli neljä. Krooh pyyh.

Powered by Qumana

1 kommentti:

  1. Kiitos kauniista sanoista. :o) Äitee taas väittää, että mä vaan valitan blogissa. ;DD Sulla on kyllä oikeasti todella kauniit lankakuvat, niitä on pakko kuolata joka kerta.

    Samppanjatreffit kuulostaa niiiiin kivoilta. Pitäisi taas koittaa joskus vääntäytyä Ursulaankin, siellä on mukavaa. Jospa lomalla ehtisi?

    Hitsi kun kuvaukset on edelleen hoitamatta, mies on koko ajan töissä. Hmpf.

    VastaaPoista

Kaikenlaiset terveiset ovat lämpimästi tervetulleita!